Aller au contenu
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum Automobile Propre

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Quelle plateforme Qualcomm équipe Mégane e tech

Featured Replies

Posté(é)

@xga en effet. Là, c'est on ne peut plus clair. C'est déjà plus raisonnable une puce de 2019 vs une puce de 2021.

Citation

Building on the technology introduced with the industry-leading Qualcomm® Snapdragon™ 820a Platform, the 3rd Generation Snapdragon Automotive Platforms are engineered with immersive graphics, multimedia, computer vision and artificial intelligence capabilities.  The new platforms feature integrated heterogenous computing capabilities, leveraging the multi-core Qualcomm® AI Engine, Qualcomm®Spectra™ Image Signal Processor (ISP), fourth-generation Qualcomm® Kryo™ Central Processing Unit (CPU), Qualcomm® Hexagon™ Processor and sixth-generation Qualcomm® AdrenoVisual Subsystem. 

Posté(é)
Le 09/01/2023 à 04:45, EdouardC a dit :

Je n'ai pas terminé les étapes mais il suffit de faire suivant et le véhicule demande d'insérer une clef USB.

Avez-vous été plus loin dans les étapes ?

Non je n'ai jamais réussi à passer plus loin que l'étape email. Je suppose que la clé USB demandée est une sorte de clé de sécurité pour un 2FA

Modifié par tbouron

Posté(é)
Le 09/01/2023 à 09:05, tbouron a dit :

Non je n'ai jamais réussi à passer plus loin que l'étape email. Je suppose que la clé USB demandée est une sorte de clé de sécurité pour un 2FA

Bizarre, perso après avoir cliqué sur suivant au moment de l'envoi de l'email, j'ai le message suivant :

"insérer une clé USB. Le système va créer les fichiers nécessaires pour activer le mode développeur."

je n'ai pas de clé USB C ou adaptateur sous la main... je vais en commander un sur Amazon et voir ce qu'il en ai.

pensez vous que le concessionnaire peut me dire qqch au niveau de ma garantie si j'active ce mode !?

Account

Navigation

Rechercher

Rechercher

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.